Microfiberklude - Mikrofiberklud

Microfibermopper - Mikrofibermoppe, Velcro

Dryp og kop vaskekmopper  - Pocket

Fremfører

Teleskopskaft

Hygiejne mop ECO-MOP

Champion rengøringsvogne

Komplet rengøringsvogne

Dele til rengøringsvogne

Toolflex system

Spande og beholder

Affaldsssystemer

TenTax Akryl og Bomulds mopper - Saks stativ

Dustbuster

Vindy minimop system

Wetmop Garn

Vaskenet i 3 størrelser

Vinduespudser udstyr

Skuremaskine

Power Pad - Rondeller

Service koncept


Vi ser vores servicekæde som et af de vigtigste elementer, for at vi kan videreføre den positive udvikling, vi har haft stor succes med i de seneste mange år.
Vi har lige fra starten været meget bevidste om at give vores kunder, store såvel som små, en gennemgående service fra start til slut. Dette har gjort, at vi har udviklet os i takt med vores kunder.
Derfor har vi indført vores service koncept som en central del i vores virksomhed, så vi sikrer os, at vores kunder får de rigtige produkter i forhold til deres behov samt får vejledning i korrekt brug.

Vi har en række KPI´er som vi måler på, således at vi kan dokumentere vores servicegrad over for vores kunder.

Alle vores KPI´er vil blive kommunikeret ud via vores nyhedsbrev, således at vores kunder kan se vores målinger.
 

Uddannelse og træning:

Alle, der køber en rengøringsløsning igennem NMF får gratis support og uddannelse af alt personale, fra start til slut. For at vores systemer virker optimalt, er det vigtigt, at brugerne af vores produkter ved præcis, hvordan de virker, og på hvilken overflader produkterne er designet til.
Nogle af vores produkter er kemikaliefrie, hvor der ikke skal benyttes andet end koldt vand, hvorimod derved andre produkter skal bruges en sæbeblanding.

Med udgangspunkt i vores kunders behov analyserer vi arbejdsområderne, og sammen udarbejder vi effektive rutiner - som skærer overflødige arbejdstimer bort.
 

Reklamation:

Vores målsætning er en reklamationsproces på 0 %.
Denne målsætning er ambitiøs, men vi mener rent faktisk godt vi kan komme derned, selv med 3 års garanti på alle NMF-produkter.

Såfremt der opstår en reklamationssag, vil den i næsten alle tilfælde blive afsluttet inden for 48 timer.

Vores reklamationsprocent er, til dato 0 % (i 2012).
 

Leveringssikkerhed:

Vores mål er, at alle ordrer skal være leveret inden for 48 timer fra ordremodtagelse.

Leveringssikkerheden er utroligt vigtig for vores kunder - derfor er det også vigtigt for os.

Med ethvert rengøringssystem følger en række forpligtigelser omkring løbende udskiftning af mopper, klude, skafter og fremførere. Vi anbefaler vores kunder, at de efter 2 år, udskifter 33 % af systemet per år, således at der fortages en løbende udskiftning, så rengøringsstandarden ikke falder.

Derfor er leveringssikkerheden meget vigtig, og vi bestræber os på, at mindre end 3 % af de samlede ordrer går i restordre.
Dette kræver naturligvis en meget målrettet indsats omkring vores distributionslager, og generelt af produktions-flowet.
 

Garanti:

På grund af den høje kvalitet på vores produkter yder vi 3 års garanti på alle produkter, såfremt de er anvendt og vedligeholdt korrekt ifølge produktdatabladet.